Podmínky ochrany osobních údajů

 

I.

Základní ustanovení

  1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je Miroslav Novák IČ 15455793 se sídlem Marty Rožánkové 5, Břuchotín (dále jen: „správce“).
  2. Kontaktní údaje správce jsou

+420 602 705 374

  1. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.
  2. Správce nejmenoval / jmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů. Kontaktními údaji pověřence jsou:

 

II.

Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

  1. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.
  2. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

 

III.

Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

  1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je
  1. Účelem zpracování osobních údajů je
  1. Ze strany správce nedochází / dochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR. S takovým zpracováním jste poskytl/a svůj výslovný souhlas.

 

IV.

Doba uchovávání údajů

  1. Správce uchovává osobní údaje
  1. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

 

V.

Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

  1. Příjemci osobních údajů jsou osoby
  1. Správce nemá / má v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci. Příjemci osobních údajů ve třetích zemích jsou poskytovatelé mailingových služeb / cloudových služeb.

 

VI.

Vaše práva

  1. Za podmínek stanovených v GDPR máte
  1. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

 

VII.

Podmínky zabezpečení osobních údajů

  1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
  2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména …
  3. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

 

VIII.

Závěrečná ustanovení

  1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
  2. S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
  3. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.

 

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 2.10.2018.

Tyto podmínky ochrany osobních údajů informují subjekt údajů o zpracování osobních údajů, které Vám zákazník poskytl nebo které zpracováváte na základě plnění smlouvy (např. seznam objednaného zboží).

Tyto podmínky se vztahují na tři situace:

Vyplňte údaje, které budou sloužit Vašim zákazníkům jako kontakt na Vás.

Uveďte, zda jste jmenoval/a pověřence pro ochranu osobních údajů.

Pokud jste jmenoval/a pověřence, vyplňte jeho jméno a kontakt.

Ponechte, pokud je účelem plnění smlouvy, resp. objednávky zákazníka.

Ponechte v situaci, pokud zpracováváte osobní údaje pouze po plnění objednávky zákazníka.

Ponechte v situaci, pokud posíláte svým zákazníkům obchodních sdělení (např. newslettery).

Pro případ, že zpracováváte osobní údaje osob, které Vám poskytly kontaktní údaje pro zasílání obchodních sdělení, ale tato osoba (ještě) neobjednala zboží nebo služby.

Vymažte, pokud nezpracováváte osobní údaje pro účely marketingu.

Uveďte, zda provádíte automatizované rozhodování o zákaznících.

Pokud provádíte automatizované rozhodování, musíte mít výslovný souhlas zákazníka.

Ponechte v případě, že zpracováváte osobní údaje osob, které Vám poskytly kontaktní údaje pro zasílání obchodních sdělení, ale tato osoba (ještě) neobjednala zboží nebo služby.

Vyberte, jakým osobám osobní údaje předáváte (např. dodavatelé, zasílatelé zboží, Shoptet, účetní, apod.)

Zvolte, zda předáváte osobní údaje do třetích zemí.

Pokud předáváte údaje do třetích zemí, uveďte, jaké jsou kategorie těchto příjemců. Nejčastějšími příjemci jsou poskytovatelé služeb, které používáte pro účely zasílání emailů (Mailchimp) nebo služby, cloudů, které mají své servery mimo EU.

Ponechte, pokud zpracováváte osobní údaje na základě souhlasu.

Zde můžete uvést příklady technického zabezpečení počítačových úložišť dat, např. hesla, antivirový program, šifrování, zálohy, apod.

Ponechte, pokud zpracováváte osobní údaje na základě souhlasu.